Upozornění na Satanisty::

14. listopadu 2009 v 10:32 | Miloslav Jandík z Prahy

Kromě Ateistů, Komunistů, jsou dalšími Satanisty i Socialisté, Kapitálisté, Teroristé, kteří mají boha Satana Klause, Árese, Homosexuálové, Sebesexuálové, bohatí Židé, kteří mají boha Mamóna, i někteří vyloučení členové "MH-2007".

Všichni výše jmenovaní pronásledovali a dále pronásledují věřící, mírumilovné a spravedlivé lidi. Židé ukřižovali Ježíše, Katolíci upálili Jana Husa, Ateisté-Komunisté i Socilalisté pronásledovali věřící lidi. Kapitalisté, Imperialisté pronásledují a vraždí, bombardují jinak smýšlející obyvatele naší planety na východě. Vyloučení členové vyhrožují a slovy kamenují, urážejí spravedlivé členy "MH-2007", kteří nic nikomu neprovedli špatného, nic nikomu neukradli a nuikomu nevyhrožují fyzickou likvidací.

Jsou to zejména:
Americký exprezident George Wolker Bush, jehož politika byla: Drang nach Osten.
Současný americký prezident Barack Husejn Obama, který má míru plná ústa, ale namísto odzbrojení dále zbrojí rovněž proti východu.
Současný český prezident "Augiáš" Prof.Ing.Dr.Satan Václav Klaus, který dosud nepřestal s jeho politikou "Utahování opasků" a má největší podíl na současném politickém chlévě.
Jak bývalá Topolánkova, tak současná Fischerova vláda, které se ve Strakově akademii, učí krást jak straky.
JUDr.Helena Svobodová, samosoudkyně OS pro Prahu 9, která mi svým Usnesením ze dne 20.1.1999, za pomocí dalších JUDrů, MUDrů a Magorů a Meger, násilím odcizila moji 5 ti denní dcerku Renatku.
Mgr.Eva Vycpálková, Obvodní státní zástupkyně pro Prahu 9, která svým Usnesením ze dne 21.9.1999, nařídila moji násilnou Soudní ochrannou léčbu a umístění do PL Bohnice, kde jsem byl po dobu více než 6,5 roku deptán jejich depotními drogami.
JUDr.Jana Tondrová, samosoudkyně OS pro Prahu 9, která mne 4.5.2000 zbavila mých základních lidských práv a svobod, způsobilosti k právním úkonům, abych nemohl vypovídat před soudy, že jsem se ničeho nedopustil, ale někdo jiný.
MUDr.Zdeněk Bašný a MUDr.Martin Holly, kteří na příkaz JUDrů násilím aplikují nepohodlným lidem drogové přípravky v PL Bohnice, i přes nesouhlas klientů.
MUDr.Marie Vodičková, ředitelka FOD, která zařídila adopci mojí dcerky Renatky, bez mého souhlasu.
59 letý Jakub Roth, člen SSO(Born) z Prahy-Vinohrad, terý nejenom mně osobně, ale všem členům "MH-2007" vyhrožuje fizickou likvidací.
57 letý Bohumil Chalupa z Pyšel, který mi rovněž vyhrožoval fyzickou likvidací podřezáním hrdla.
34 letý Petr Červinka z Ostravy, který mne 2. června 2008 fyzicky napadl a způsobil zranění.

16 letý Matěj Čihák, exčlen "MH-2007", z Prahy-Dejvic, který mne sprostě, vulgárně slovně napadá v tomto blogu, že jsem senilní a vyhrožuje mi i fyzickou likvidací. Dokonce je natolik troufalý a drzý, že před celým národem Boha Stvořitele má za "zhovadilého".

Mladší bratr Matěje Čiháka, Damián Čihák z Prahy Dejvic, který mne také vyhrožuje fyzickou likvidací, použitím basetbalové pálky, atd. atp., viz jeho Komentáře v http://mirovehnuti.blog.cz,

Mates1918, který má svůj web, zveřejněný ve svém AntiKomentáři na mém výše uvedeném blogu, pod Spartakus a další! Tento mne také vyhrožuje fyzickou likvidací.

70 letý (plk.?) Václav Sládek, exčlen "MH-2007" , který podvádí, lže a krade.

Díky Bohu, že můj web je sledován i pracovníky MV ČR.

"Mírové hnutí 2007" je strana slušných a normálních lidí, proto jsou vylučováni tací, kteří kradou, lžou, užívají sprosté a urážlivé výroky a vyhrožují násilím, pokud sami sebe nevyloučili tím, že sami vystoupili. K 1.3.2010 již bylo vyloučeno 28 členů. Vylučováni jsou především Homosexuálové, Sebesexuálové, kteří milují jenom sebe sama, Komunisté, Ateisté, bohatí Kapitalisté, kteří milují peníze, kapitál, tudíž Satanisté, kteří pronásledovali a dále pronásledují, byť jenom kamenováním lživými a vulgárními slovy, chudé a věřící lidi.



 

54 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Tomáš Novotný Tomáš Novotný | 14. listopadu 2009 v 17:01 | Reagovat

Vážený pane Jandíku,

již několik týdnů si pročítám Váš Blog a díky tomu jsem si stačil udělat o vašem hnutí svůj názor. Po přečtení tohoto článku si nemohu nevšimnout postavy exčlena Matěje Čiháka. Zde uvádíte, že mu je 16 let, což by bylo v rozporu s Vašimi stanovami, kde uvádíte, že se členem MH-2007 může stát pouze občan starší 18. let. Mohl byste mi prosím tuto skutečnost osvětlit? Děkuji.

2 Matěj Čihák Matěj Čihák | Web | 14. listopadu 2009 v 20:21 | Reagovat

Jandíku, já ti nikdy nevyhrožoval ani nevyhržuji fyzickou likvidací. Nicméně musím říci, že pánové Červinka, Chalupa a Roth mají moje amximální sympatie. Nevyhrožuju, ale nijak se nestydím za názor, že jednu přes hubu si prostě zasloužíte...    

3 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 16. listopadu 2009 v 8:29 | Reagovat

I nezletilí mají právo se stát členy, ale prozatím jenom čestnými. Matěj Čihák, ale již ale čestným členem není a řádným členem v žádném případě! O Bohu tvrdí, že je "zhovadilý" a já, že jsem "senilní", zastává se Teploušů a rozbíječů atomů. Mně osobně vyhrožoval fyzickou likvidací na Hlavním nádraží v Praze a i nadále mi vyhrožuje fyzickým napadením. Kam by "Mírové hnutí 2007" došlo, kdyby se rekrutovalo z takovýchto a podobných lidí? Homosexuálové mají svoji stranu, Jaderní fyzici a zastánci teorie Velkého třesku a Darwinovci, kteří pocházejí z opic také. Takoví "slušní?" a "hodní?" lidé u nás nemají co pohledávat a měnit nám Programové cíle a Stanovy!

4 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 17. listopadu 2009 v 16:58 | Reagovat

S ANONYMY již nehodlám ztrácet čas.

5 jirka jirka | 18. listopadu 2009 v 16:23 | Reagovat

Tohle je fakt pseudostrana, nechapu ze ma 200 clenu.

6 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 19. listopadu 2009 v 13:32 | Reagovat

Jirko, můžeš se mi představit? Napsat třeba Tvůj e-mail na můj.
S Anonymy již nehodlám ztrácet čas!

7 Matěj Čihák Matěj Čihák | Web | 20. listopadu 2009 v 20:13 | Reagovat

Jo, já jsme se tu představil JMÉNEM, a přesto na moje příspěvky racionálně neodpovídáte, drahý předsedo. Nejsem anonym, tak mi odpovězte:

Jak jste myslel že o mě vědí na MV  ???    

8 jirka jirka | 21. listopadu 2009 v 1:09 | Reagovat

Do diskuse tohoto typu opravdu celé jméno uvádět nebudu. Jsme na internetu a uvedení jakéhokoliv jména není stejně validní. Jestliže se snažíte o nějakou seriozní image své strany tak jí rozhodně nemáte. O něčem svědčí také to, že do stanov jste se dal natvrdo sebe jako statutární orgán. Většině tezí Vaší strany se normální člověk musí smát. V říjnovém příspěvku "Jsme proti" uvádíte požadavky, které by nás vrátily do dob společnosti prvobytně pospolné a možná ani to ne. Nechápu proč v bodu 28 řešíte vůbec vysílání písní, když v bodu 13 rušíte elektřinu atd.

9 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 21. listopadu 2009 v 17:52 | Reagovat

Odpovídám jenom Matějovi. Nejen na MV, ale celý národ ví nejen o mně, ale i o Tobě i ostatních, kteří píší Komentáře v mém blogu. Každý má možnost si to všechno přečíst, takže to čtou i na MV, kteří s mými Programovými cili i Stanovami souhlasí, když nám přidělili IČO a vědí tudíž i o mém blogu, který všude uvádím.
Je správné vulgárně napadat a vyhrožovat násilím předsedovi politické strany a jeho členům, když jsem Vám nic neudělal? Nebo snad ano? Já se jenom obhajuji nikoliv vulgárními, ale alegorickými výrazy a nikomu jsem násilím nevyhrožoval a nevyhrožuji! Nebo snad nemám nárok ani na obhajobu Boha a svoji?
S Anonymy nehodlám diskutovat. Nejdřív se představte!

10 jirka jirka | 21. listopadu 2009 v 18:08 | Reagovat

Jsem zvědav jestli dostanete alespoň 300 hlasů v parlamentních volbách.

11 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 22. listopadu 2009 v 9:12 | Reagovat

Michale, lhář je každý Ateista, který tvrdí, že Bůh neexistuje! Uznávám totiž jenom dvě strany: Boží a Satanovu. Ten, kdo není na Boží straně a tvrdí, že Bůh neexistuje, nebo dokonce, který o Bohu prohlašuje že je zhovadilý, tak jako Matěj Čihák, je nejen lhář, ale tudíž i Satanista! "Kdo není blázen, ten to snad pochopí!" Kdo to není schopen, nebo nechce pochopit, toho mi je opravdu nesmírně líto! Není to můj problém, ale toho nevěřícího, který sám sebe odzuzuje.

12 Matěj Čihák Matěj Čihák | Web | 22. listopadu 2009 v 9:18 | Reagovat

Víte, Jandíku, že jsm včera jel kolem Semtína kde dělají ten semtex? Vy jste mě kdysi přece vyzýval abych si tam
dojel a potom vás na Hlavním nádraží vyhodil do povětří. Musím vám říct, že ač jsme byl v pokušení, neudělám to.

Lhář je u mě ten, kdo tvrdí že je mírový a přitom vylučuje členy za jiný názor či za sexuální orientaci.

Můžu se zeptat proč byl vyhozen i plukovník Sládek, svého času kovaný člen?  

13 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 23. listopadu 2009 v 15:28 | Reagovat

Matěji Čiháku, kdo nesouhlasí se Stanovami a Programovými cíli strany, má možnost být členem jiné strany, nebo si zaližit stranu svoji s jinými cíli. Z Václava Sládka se totiž také vyklubal lhář, podvodník a dokonce i zloděj! Za plukovníka se jenom vydával.
Jakube Rothe, člene SSO, číslo mobilu si napíšu a moje jsou: 733565386, 733377122 a 733639310. Můžeš mi zavolat, ale nejsem žádný vůl. Pokud mne tak budeš oslovovat, tak se s Tebou bavit vůbec nehodlám!
Anonymům již neodpovídám, i když uvedou třeba jenom Michal.

14 Matěj Čihák, bolševik, výtržník a buřič pražský Matěj Čihák, bolševik, výtržník a buřič pražský | Web | 23. listopadu 2009 v 21:57 | Reagovat

Jandíku, Jandíku, vedete to od 9 k 5... Když budu mít stranu tak hned nevyloučím každého člena jen proto že se mnou nesouhlasí. Je přece nějaká demokracie ne! A můžete prosím upřesnit co pan Sládek udělal, KONKRÉTNĚ? Díky

15 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 24. listopadu 2009 v 11:22 | Reagovat

Václav Sládek, uváděl, že je plukovník CZ.ARMY, nasliboval jednomu mému členovi hory doly, že něco sežene, na co dostal zálohu 20.000 Kč, nakonec mu ukradl i hudební nástroj v hodnotě 24.000 Kč a zmizel. Policie už hudební nástroj zajistila.
"Mírové hnutí 2007" nebude přeci tolerovat členům jejich podvody, krádeže ani Homosexuály, či rozbíječe atomů, kteří mne urážejí a vyhrožují mi dokonce fyzickou likvidací! Co by to bylo potom za stranu? A také postupně vylučuji i "mrtvé duše", které pro stranu nehnou ani prstem, nechodí na schůze, na protestní shrhomáždění a nepřispívají Dobrovolnými finančními příspěvky, jenom Vulgárnímu, urážlivými Příspěvky, nejen v Komentářích! Panimáješ? Frstenzií? Tudum maďárum? Jak se to řekne Americky mi není známo, protože nejsem v Obamajugend.

16 Child-of-Hell Child-of-Hell | 24. listopadu 2009 v 16:36 | Reagovat

je rozdíl mezi dobrám vedením strany a diktárorsvým a homofobií...vaše komentáíře jen dokazují to že vy uznáíváte pouze svj názor, a nepřipouštíte si jakoukoliv opozici, ostatní se snažíte odpálkovat tím že s anonimy nemáte čas diskutovat, že ostatní nic nepochopí a pochopit nechtějí, ptal jste se jestli mi vadí lidé co věšři v boha, ne,...nevadí..mě nvadí lidé kterým vadí že v boha nevěřim...vadí mi takový ti diktátoři jako vy...a vaše hnutí ve kzeré vládne jediná strana a ve kterém veškerou opozici zavrhujete

17 Child-of-Hell Child-of-Hell | 24. listopadu 2009 v 16:37 | Reagovat

mimo ohdem..v USA se mluvý anglicky,....myslel jsem že to vzdělaní lidé vědí

18 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 24. listopadu 2009 v 17:01 | Reagovat

Anglický a Americký jazyk a zvyklosti se liší. Jinak buď tak hodný a nauč se v prvé řadě Mateřský Český jazyk!

19 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 24. listopadu 2009 v 17:10 | Reagovat

Jsem věřící člověk a věřím i tomu, že kromě Vás tří, čtyř Satanistů, kteří mne bezdůvodně napadáte, je více slušných, normálních a věřících lidí, kteří prozatím mlčí a se mnou souhlasí. Přesto, že v Česku je hodně starých Židů, Katolíků, a díky 40-ti leté totalitě Ateistů, Komunistů a nyní Kapitálistů, kteří když, nejsou na Boží straně, jsou na Statanově, tudíž Satanisté, věřím v to, že Boží mlýny melou pomalu, ale jistě a na každého Satanistu jednou dojde. A k tomu Bůh vyhlásil Poslední Boží soud, protože ani Potopa nesplnila svůj účel.

20 Matěj Čihák, bolševik, výtržník a buřič pražský Matěj Čihák, bolševik, výtržník a buřič pražský | Web | 25. listopadu 2009 v 15:11 | Reagovat

Milí Jandíku, můžete mi říct kde vám vyhrožuji fyzickou likvidací?? Uvěďte citaci!

21 Child-of-Hell Child-of-Hell | 25. listopadu 2009 v 15:48 | Reagovat

úředním jazykem USA je angličtina

22 Child-of-Hell Child-of-Hell | 25. listopadu 2009 v 19:59 | Reagovat

mimochodem...jak chcete vést stranu když ani nejste schopen vést diskuzi a odvoláváte se na chyby v kontářích a na anonimy...některý lidi prostě nechtějí zveřejnovat adresu ani email..portože necítí potřbu být neustále otravování smskami a emaily od lidí kteří si chtějí dělat srandu z lidí co své tel číslo, emaily nebo i adres lehkomyslně uvádějí

23 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 26. listopadu 2009 v 12:28 | Reagovat

"Child of Helle", ano úředním a původním jazykem Američanů je angličtina, protože se do Ameriky přeplavili angličané, francouzi a španělé, kteří okupovali, kolonizovali domorodé obyvatele, začali je vyvražďovat. Stali se z nich Imperialisté, kteří chtějí kolonizovat a poroučet všem obyvatelům na celé planetě Zemi. Velkým třeskem zlikvidovali Hirošimu a Nagasaki. Dalšími velkými třesky nám rozbombardovali Plzeň a Vysočany, potom bombardovali Vietnam, Irák, nyní Afghánistán. Mají zálusk i na Irán a další východní země a národy. Toto je Spravedlivé?
Naše rodiče nutili Němci šprechtit, nás zase gavaríť, nyní nás staré občany, naše děti a vnoučata, vnucují jejich američtinu.

24 Matěj Čihák Matěj Čihák | Web | 26. listopadu 2009 v 22:02 | Reagovat

Milí Jandíku, můžete mi říct kde vám vyhrožuji fyzickou likvidací?? Uvěďte citaci!

DOSTANE SE MI UŽ KONEČNĚ ODPOVĚDI?

25 Child-of-Hell Child-of-Hell | 26. listopadu 2009 v 23:14 | Reagovat

vaše antiimperialistická povaha je sice moc hezká ale necháup proč to sem ted taháte.

26 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 27. listopadu 2009 v 9:34 | Reagovat

Matěji, máš asi krátkou paměť. Vždyť jsi napsal, že už se těšíš, až budeš plnoletý a nejen mne, ale i ostatní členy "Mírového hnutí 2007", budeš likvidovat na Hlavním nádraží spolu s Jakubem Rothem, členem Klausovy SSO, kteří chtějí být stále Svobodní a dělat si co chtějí, neposlouchat ani svoje stvořitele Rodiče.
Child of Helle, Tebe se ptám: A kdy a kam to mám tahat? To mám mlčet a čekat, až mi to někdo, nebo Ty povolíš?

27 Child-of-Hell Child-of-Hell | 27. listopadu 2009 v 16:20 | Reagovat

jen mě zajímá proč do rozhovoru taháte něco co s ním ted vůbec nesouvisí

28 Zeus Zeus | 27. listopadu 2009 v 17:52 | Reagovat

AMATAK

29 Matěj     Čihák Matěj Čihák | 27. listopadu 2009 v 17:53 | Reagovat

To jsem nikdy neřekl a  ani to v plánu nemám. jste fakt kus debila. A hlavně jste lhář.

30 BOJOVNÍK BOJOVNÍK | Web | 27. listopadu 2009 v 18:13 | Reagovat

Vznikli nové stránky: ANTI-MÍROVÉ HNUTÍ

http://antimirovehnuti.blog.cz/

31 BOJOVNÍK BOJOVNÍK | Web | 27. listopadu 2009 v 18:27 | Reagovat

Michale, zapoj se taky!:

http://antimirovehnuti.blog.cz/0911/p-r-o-t-i-a-k-c-e

32 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 27. listopadu 2009 v 20:36 | Reagovat

Matěji Čiháku-Bojovníku a Michale Himmele-Child of Helle, opravdu moc hezky se dále prezentujete a představujete. Opravdu rád uvidím co nejvíce Anonymů na Václaváku. Nezapomeňte se představit a nebojte se medializace. Ať je Vás vidět co nejvíce!

33 Child-of-Hell Child-of-Hell | 28. listopadu 2009 v 10:29 | Reagovat

nemám potřbu se někam zapojovat...stejně...kdo by poslouchal někoho kdo se jim chystá nehoráznym způsobem míchat do totho jak mají žít...diktátory lidi nikdy neměli rádi. :-) POchybuji že ho někdo vůbec bude poslouchat, i kdyby se mu to co píše na blogu povedlo, vždycky bude skupink rebelů, revolucionářů, kteří svrhnout to co jim bere svbodu :-)
ale jinak díky za pozvání

34 Matěj Čihák, bolševik, výtržník a buřič pražský Matěj Čihák, bolševik, výtržník a buřič pražský | Web | 29. listopadu 2009 v 16:36 | Reagovat

"terý nejenom mně osobně, ale všem členům "MH-2007" fizickou likvidací."

Jandíku, už na to mentálně nestačíte, co?

35 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 30. listopadu 2009 v 17:03 | Reagovat

Matějíčku, hlanvě, že Ty na to svojí ještě malou vzdělaností a zkušenostmi i negramotností stačíš!
Jak jsem Ti navrhnul Semtín, tak Ti teď dávám na vědomí, že jsme národ Židů, Komunistů, Ateistů, Satanistů, Jidášů, Homoesexuálů a Sebesexuálů, tak máš šanci získat ve Tvých 16-ti letech získat hodně členů.

36 Child-of-Hell Child-of-Hell | 1. prosince 2009 v 11:42 | Reagovat

No..tak narozdíl od Vás nejsem homofobní, rasističtí, nabožensko-fanatičtí diktátoři, na rozdíl od vás příjmímáme i názory jiných, nemáme sklony diktovan jiným, a nebyli jsme zavřeni v žádném psychiatrickém ústavu, pokud jde o vzdělání já osobně na vysvdčení neměl horší známku než dvojku, a všemi ročníky jsem prošel s vyznamenáním, jelikož neustále odpovídáte na naše komentáře je vidět že je text srozumitelný že se dá z něj pochopit co máme na mysly tudíš nevým proč se odvoláváte na gramotnost

37 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 2. prosince 2009 v 9:46 | Reagovat

Nelíbí se mi Tvoje gramatické chyby v Mateřském jazyce! Což nemůžeš sám posoudit, když o svých chybách nevíš.
Nikoho ani Bůh, ani já, nikoho do ničeho nenutíme. Kdo je Homofobní, Rasistický, Diktátorský, Fanatický prosazovatl Svých názorů, jste Vy, Anonymové, Ateisté, Komunisté, Kapitalisté, Židé, Aláhisté, tudíž Satanisté, když nejste věřící v Ježíše a neustále nás pronásledujete, křižujete, upalujete, vraždíte, kamenujete svmi Ateistickými a vulgárními názory, plné špíny, které se snažíte vylít na čisté Křesťany, kteří nikoho nezabili, nikomu nic neukradli a nikoho nenapadají fyzicky.
Dokažte mi někdo z Vás, kteří mne napadáte lživými obviněními, že jsem se něšeho zlého dopustil.
Nemohu za to, že jsem byl obžalován ze 6 ti násilných trestných činů, násilím v poutech uvězněn, násilím převezen v poutech proti mojí vůli do Bohnic, de mi po dobu 6,5 roku píchali jejich depotní injekce a snažili se mne umlčet. Zbavili mne základních lidských práv a svobod, byl jsem zbaven "způsobilosti k právním úkonům" a naordinováná plná invalidita, přesto, že jsem byl a jsem i nadále zdráv. Jinak bych byl dále v Bohnicích, odkud jsem neutekl, ale byl řádně po řádném soudu propuštěn a nabyl jsem opět způsobilost k právním úkonům. A za všechno vděčím víře v Boha a Ježíše! Nemějte mi Ateisté a všichni Satanisté, za zlé, že dobrovolně poslouchám Boha a nikoliv Satana, nebo Santa Klause, nebo Vás.

38 Child-of-Hell Child-of-Hell | 2. prosince 2009 v 10:40 | Reagovat

řekl jste, že považujete za zlo ateisty...prakticky kohokoliv kdo s vámi nesouhlasí...to jde z vašich komentářů dost dobře vidět...to je vaše zlo, já homofobní ani rasistický nejsem, to bych asi těžko bránil homosexuály nebo židy, nesnažím se ničit křesťany ale fanatiky jako ty........vítě jaký je mezi námi rozdíl?? já vám nevnucuju lidem svoje názory...já spíš ostatní lidi bráním aby mohli mít ten svůj

39 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 2. prosince 2009 v 12:55 | Reagovat

Já nikomu svoje ani Boží názory nevnucuji, jenom je říkám, píšu, tlumočím. Možná to vyznívá jako fanaticky, ale cožpak Ateisté nevnucovali svoje bezBožné ideály a nepronásledovali věřící tím, že jim víru brali, zakazovali a dokonce fyzicky likvidovali? Ani Bůh, ani já nikoho likvidovat fyzicky nechceme, na rozdíl od Ateistů, Komunistů, Židů, Aláhistů, Teroristů, tudíž Satanistů!

40 Child-of-Hell Child-of-Hell | 2. prosince 2009 v 13:39 | Reagovat

a to jako všichni ateisti vyvraždovali křestany nebo oc??!

41 Miloslav jandík Miloslav jandík | 2. prosince 2009 v 14:27 | Reagovat

Žádní křesťané nikoho nevraždili, nekřižovali, neupalovali a nestříleli, nekamenovali, nebo dokonce nešrotovali, tak jako to bude pravděpodobně chtít další vláda NeoKomunistů, Ateistů, a dalších Satanistů: Homosexuálů a Sebesexuálů. Je jen otázka času, kdy to konečně pochopíš! Máš nějak moc dlouhé vedení a asi jsi se ještě moc nenaučil a nepoučil z krizových let. Jsi ještě mladý a nelíbí se ti Rady starších, že?

42 Wikipedista Wikipedista | 2. prosince 2009 v 17:14 | Reagovat

Mohlo by vás to zajímat:

http://cs.wikipedia.org/wiki/NRJLO

http://cs.wikipedia.org/wiki/Jakub_Roth

43 Child-of-Hell Child-of-Hell | 2. prosince 2009 v 19:47 | Reagovat

aha...a nenapadlo tě že ateisti není nějaká organizovaná skupinka lidí?? kteří nesdílí jeden názor tak jako třeba satanisti, komunisti nebo i křestany?? to je ten velkej rozdíl

44 Child-of-Hell Child-of-Hell | 3. prosince 2009 v 11:36 | Reagovat

a můžete mi ještě vysvětlit proč vám přijde parlament zbtečný??

45 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 3. prosince 2009 v 13:40 | Reagovat

Ateisté, kteří nevěří v Boha, a věří Sami Sobě, jsou tudíž Satanisté.
Nejen Parlament, ale i Senát a vůbec hodně institucí je zbytečných a jsou to všichni nicnedělánci, kteří nic užitečného nedělají, jenom přemýšlí, jak nic nedělat a co nejvíc za to dostat peněz. Uznávám Zemědělce, Zedníky, Stavitele, Řemeslníky a Dobré lidi, kteří pomáhají chudým a nemocným.

46 Child-of-Hell Child-of-Hell | 3. prosince 2009 v 22:11 | Reagovat

je moc zákonodárná že??
Ehm-....jak dlouho jste uvažoval na téma stanismu?? Stanismus spočívá právě v tom, že věří sobě a ne bohu atd....být ateista neznamná být satanista, satanismus je svým způsobem filozofie, kterou nepříjmá kařdý ateista..mimochodem...satanismus neznamená milovat peníze, jak píšete v tomto článku..například já sem svým způsobem satanista, ale i antikapitalista...uvědomte si, že o tom co je satanismus nevíte nic.
Hrajete si na křesťana a přitom vám chybý jedna základní křestanská věc, láska, usctívat svého boha neznamená zavrhovat kohokoliv kdo v něj nevěří

47 Miloslav Janddík Miloslav Janddík | 4. prosince 2009 v 11:24 | Reagovat

Jak Komunisté, kteří jsou Ateisté, tak i Satanisté neuznávají Boha, jsou proti Němu, pronásledující věřící. V současné době hlavně Křesťany! Lásku mám i k nepřátelům, který právě proto toto vše říkám a píšu přímo, nejraději přímo do očí, tváří v tvář, i kdyby mně to mělo stát život. Židé ukřižovali nevinného a nejspravedlivějšího člověka pod Sluncem Ježíše a nedali mu možnost se ani oženit a mít děti, splnit ten druhý bod Přikázání: Množte se a třetí: Naplňte Zemi Proto se Ježíš dodtal jenom do Ráje, vrátí se, ožení se a konečně bude mít i On děti, tak jako Noe, Mojžíš, Abrahám, Jákob, kteří Boha poslouchali a Bohu opravdu sloužili. Katolíci zase upálili nevinného Husa, a to jenom proto, že mluvil Pravdu. Já asi budu nebudu ukřižován, nebo upálen, ale asi sešrotován dalšími Židy a Ateisty, Komunisty, Satanisty, ANTIKristy, kteří jsou proti mně. Jestli to někomu udělá radost, tak s chutí do toho, alespoň budu mít jak Očistec, tak Peklo na Zemi, konečně za sebou. Jenomže vrahové, kteří někoho buď ukřižovali, nebo upálili, nebo zastřelili, či sešrotovali, si prožijí Peklo a svůj Očistec po smrti, až stanou tváří tvář Bohu Stvořiteli!

48 Child-of-Hell Child-of-Hell | 4. prosince 2009 v 16:19 | Reagovat

být žid znamená automaticky být vrah? nemůžete někoho meovat jen proto jak se narodil...stejně tak s homosexualitou..je dokázané že se s níčlověk narodí, být sataniosta neznamená být porti bohu..bud si o satanismu něco přečtěte nebo si ho neberte do huby když vo něm nic nevíte, a být ateista neznamená být proti bohu, jen v něj nevěřit...člověk má právo věřit v co chce neubližujeli tím někomu jinému, stejěn tak jak nejde ateistům o ot někomu ubližovat  samé o satanismu

49 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 5. prosince 2009 v 7:32 | Reagovat

Věř si sám čemu chceš a mně osobně neber víru v Boha a moje názory! Já jsem Tě první nenapadnul, nic jsem proti Tobě neměl, ale Ty proti mně pořád něco máš. Já se jenom bráním proti Tvým výpadům, slovnímu kamenování.

50 Child-of-Hell Child-of-Hell | 5. prosince 2009 v 11:06 | Reagovat

a já bráním homosexuály, satanisty a ateisty

51 Damián Čihák Damián Čihák | 6. prosince 2009 v 13:49 | Reagovat

Jandíku, vy bohoslovče, musím vás ujistit že až přijedete do prahy, tak odjedete v obvazech, nebo neodjedete vůbec, a pokud, tak v pohřebním voze, tohle není výhružka, tohle je oznámení, a dále vás chci upozornit, jestli že nepřestanete mít narážky na pubertální blondýnky, bude mít má baseballová pálka narážky na vás. přeji hezký den (pokud si ho teda zasloužíte...)

52 BOJOVNÍK BOJOVNÍK | Web | 6. prosince 2009 v 13:51 | Reagovat

Tak tak...

53 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 7. prosince 2009 v 13:16 | Reagovat

Damiáne Čiháku a Bojovníku, přestaňte už vulgárně urážet a vyhrožovat fyzickou likvidací starému slušnému člověku, který se jenom brání Vaši urážkám a vyhrůžkám! Uvědomte si laskavě, že i tento můj blog, čtou zaměstnanci na Ministerstvu vnitra, kteří nemají také rádi, když někdo někomu vyhrožuje fyzickou likvidací, zejména předsedovi politické strany, která je MV schválena řádně zaregistrována!

54 Child-of-Hell Child-of-Hell | 8. prosince 2009 v 15:46 | Reagovat

Mylisim..že na MV mají větší strosti než vaše stránky,mimochodem..parlament je zbytečný?? můžete mi tedy vysvětlit čím ho chccete nahradit?

55 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 8. prosince 2009 v 18:39 | Reagovat

Pro řízení státu plně postačí hlava státu Spravedlivý prezident a jím jmenovaná vláda a samospráva měst a obcí. Parlament a Senát jsou jenom debatní, hádající se zbytečné instituce "nicnedělánků", kteří jenom berou statisíce a kouří třeba najednou 4 cigarety, nebo bafou z fajfky a chrápou. Debatovat,hádat se a bojovat o koryta, mohou klidně na Palackém "sherwoodu" nebo v hospodách u piva a hlavně za svoje peníze a ne za peníze nás, daňových poplatníků.

56 Damián Čihák Damián Čihák | 8. prosince 2009 v 20:49 | Reagovat

Zmlkněte Jandíku, vy tomu nerozumíte

57 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 9. prosince 2009 v 6:37 | Reagovat

Mladý Damiáne Čiháku z ulice Partyzánů v Dejvicích, nikdo nemá právo mne umlčovat! To by se Vám Satanistům, Ateistům, Komunistům, kteří pronásledujete věřící lidi, hodilo.

58 Child-of-Hell Child-of-Hell | 9. prosince 2009 v 20:00 | Reagovat

jistě..jen moc výkonná...ehm...víte proč je to rozdělené ná moc výkonnou a zákonodárnou?? aby neměl celou moc ve státě jen jeden člověk nebo jedna skupina lidí..aby se jí nedalo tak snadno zneužít...jinak řečeno je to proti diktátorkým fanatiků apod...uznávám že je to s parlamentem špatný...ale je nutný aby existoval

59 Dan Holomý Dan Holomý | E-mail | 11. prosince 2009 v 9:15 | Reagovat

Vážený pane Jandíku,

mohl by jste mi prosím vysvětlit proč jste na svůj "Jandíkův seznam" umístil i paní Mgr.Evu Vycpálkovou? Jediné čím se provinila je tím, že si Vás tam nenechala na doživotí, ale i za těch šest let, po které nás před Vámi chránila by měla dostat Nobelovu cenu.

60 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 11. prosince 2009 v 17:03 | Reagovat

Samozřejmně, že zločinci zasluhují cenu od zločince Nobela, který vynalezl atracit, dynamit a Semtex.
Proč by si mně tam měla nechávat na doživotí, když jsem nikomu nic neukradl, nikoho nezabil, nikoho nezranil a nikomu nevyhrožuji? Čím jsem pro Vás Satanisty nebezpečný? Asi Pravdou, že? Ta bolí nejvíce!

61 Child-of-Hell Child-of-Hell | 11. prosince 2009 v 23:19 | Reagovat

no..tak já osobně říkám raši krutou pravdu než milosrdnou lež...ale to není k tématu...vy nejste nebezpečný...vlastně máte tolik vážnosti a úcty okolí jako vyžvejkaná žvekačka

62 Honza Matys Honza Matys | E-mail | 13. prosince 2009 v 12:05 | Reagovat

Hele Mílo už je to fakt moc, co tu předvádíš, jsem už starší člověk a nemám náladu dál pokračovat s touhle stranou, která nemá šanci se nikam dostat. Nemyslím si, že jsi blázen, ale myslím, že už toho všeho bylo dost. Končím. Vystupuji z MH-2007. Žádné peníze nežádám a můžeme dále zůstat přáteli.

63 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 14. prosince 2009 v 13:53 | Reagovat

Honzo, ani ty to nechápeš?! Já se jenom bráním útokům se strany těch, co mne urážejí a napadají. Takové členy, kteří se mnou nesouhlasí, nechci. Ať si založí každý svoji stranu, se svými názory.

64 Child-of-Hell Child-of-Hell | 15. prosince 2009 v 15:42 | Reagovat

a nepříjde vám to zvláštní?? to satanisti, (george bush, barack obama, prezidenti, kapitalisti...) to oni dnes řídí svět, díky svýcm schopnostem, které vyttrénovali samy..a ne nějaký bůh

Blahoslaveni silní, neboť to oni budou vládnout světu, prokleti slabí, neboť budou provždy otroky (Satanská bible)

Pouze jinak vyjádřený zákon džungle "přežije silnější)

65 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 15. prosince 2009 v 16:30 | Reagovat

Máš to nějak popletený díky Satanovi a jeho bibli. Bůh-Stvořitel není žádný slaboch a já také ne! Nehodlám být otrokem Satanovi nebo Bushovi, Obamovi, Klausovi a dalším otrokářům, kteří nás vykořisťují!

66 Honza Matys Honza Matys | E-mail | 15. prosince 2009 v 17:32 | Reagovat

Chápu to dobře, jen už se na to necítím a přestávám se stotožňovat s programem. Já třeba nemám nic proti Židům. Mílo vůbec ti nerozumím. Nevadí.

67 Child-of-Hell Child-of-Hell | 15. prosince 2009 v 19:41 | Reagovat

tě..je logické že se bouříte, nutí vás ktomu pud sebezáchovy..a co bych měl mít popletné?? podívejte se..kdo má dnesk peníze?? poctoví?? milí lidé?? ne...jen lidé s ostrými lokty..jsem také satanista, také mám jistou ádvku mocichtivosti..pocichtivost pomstichtivost apod. jsou vlastnosti přirozené, vznikají z pudu sebezáchovy...ale kdyby jste četl satanskou bibli, ujistil bystze že ani satanismus nepodporuje když tyto vastnosti v člověku převládají.

Hlavní zákon satanismu: "Dělej si co chceš, pokud to úmyslně neubližuje někomu, kdo si to nezaslouží."

68 Matěj Čihák, bolševik, výtržník a buřič pražský Matěj Čihák, bolševik, výtržník a buřič pražský | Web | 15. prosince 2009 v 20:12 | Reagovat

Mocichtivost v žádném případě není člověku přirozená!!!!!  Lidé se rodí všichni dobří (pokud nemají nějakou psychickou poruchu) a kazí je teprve prostředí, podmínky a hlavně výchova. Jak bys pak satanisto vysvětlil že někdo je ochoten riskovat třeba svůj život za dobro někoho jiného aniž by za to mohl čekat hmotnou odměnu?? 90% lidí jsou v podstatě dobří a zbylých 10% jsou zkažení podmínkami a mocí. Ale s pomstychtivostí souhlasím. není nic krásnějšího než pořádná spravedlivá pomsta...

69 Child-of-Hell Child-of-Hell | 15. prosince 2009 v 20:54 | Reagovat

já chápu človkěa jako zvíře s inteligencí..mocicchtivost je přirozená...samozeřejmě v malém množstvý..mocichtivost dáva člověku budoucnost...stejně tak jako každý tvor chce být na vrcholu psolečenkýho žebříčku ve smčce tak to má i člověk..o této mocichtivosti mluvím..ano lidé jsou dobří...ale člověk nemá povinnost být dobrý ke všem..například já rozděliju lidi na tři skupiny..na kamarády a rodinu...k těm se chovám mile, hodně...pak jsou lidé které neznám, o ty se vícémě ne nestarám, nestarám se tolik o jejich problémy apod..a pak jsou nepřátelé..ty z dušen enávidím. Dobro dávej jen tomu kdo si jej zaslouží..tak jsem to celé myslel

70 Matěj Čihák Matěj Čihák | Web | 15. prosince 2009 v 21:33 | Reagovat

Tak to jo---takže ty tu mocichtivost chápeš spíš jako touhu mít možnost o něčem rozhodnout, být svobodný, a ne jako nějakou bezohlednou despocii. tak to souhlasím.  
Souhlasím i se zbytkem, jen taková otázka do diskuze:
Proč se "více-méně nestaráš o cizí lidi"?

71 Child-of-Hell Child-of-Hell | 16. prosince 2009 v 6:16 | Reagovat

protože hlavním instiktem člověka je přežití..zajistit přežití sebe samého a svý blízkích...ně přímo že bych se nestaral o jiné..spíš je neberu jako hlavní prioritu...vim že je to dost bezohlhedné..ale..ani jiný tvor v divočině se nestará o druhého..není li s ním nějak spřízněn nebo tak...zákony přírody jsou kruté..ale spravedlivé.
Satanismus a i já říká že mít moc je instiktem člověka i každého jiného tvora..ale mít moc neznamená týrat a vbykořistovat. Jí říkám..když být vůdcem smečky, tak spravedlivým.

72 Child-of-Hell Child-of-Hell | 16. prosince 2009 v 6:18 | Reagovat

k těm které neznám se neestarám, za každou cenu jim nepomůžu..ale pokud o něco požádají slušně a budeou se mnou jednat s úctou oplatím jim to...všechno co taky dyvkládám je prakticky celé ze Satanské bible. Satanská bible není nic jiného než zákony džungle převedené do lidského měřítka. Je to krutá spravedlnost.

73 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 16. prosince 2009 v 7:49 | Reagovat

Child of Helle, děkuji Ti za to, že   vysvětluješ za mne něco mladému Matějovi Čihákovi, který se má ještě hodně moc učit. Až bude plnoletý, tak se bude moci plést do politiky, která je záležitostí dospělých.

74 Child-of-Hell Child-of-Hell | 16. prosince 2009 v 13:53 | Reagovat

já mu to vysvětluju protože mě nezavrhuje za odlišný názor...vysvětluju mu to..protože aspon někdo je otevřený vysvětlování a svoje názory nepovažuje za něco skálopevného a nezměnitelného až fanatického..je třeba stát si za svým názorem..ael to neznam,ená omezovat názor jiného

75 warhammer warhammer | 2. dubna 2010 v 23:25 | Reagovat

Pro Miroslava Jandíka:
Pane, já vás neznám, a tudíž vás nemohu dost dobře soudit, ale z toho, co jsem od vás zatím přečetl, jste fakt dementní hovado. Promiňte, ale možná by jste si mohl uvědomit například to, že homosexuálové za svou "nenormálnost" nemohou a i kdyby "mohli", vzhledem k tomu, že svou orientací nikomu ani za mák neubližují, možná by jste je měl nechat na pokoji. Anebo to, že darwinismus nemá za cíl zesměšnit boha a křesťanství, či vás, nýbrž pokusit se osvětlit to, kde se člověk a ostatní živočichové vůbec vzali.
Ave Satanas.

76 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 15. dubna 2010 v 8:47 | Reagovat

Ave Satanasi Warharmmere, nejsem žádné dementní hovado, které vzniklo z opic. Jenom se nechci dožít toho, že nám nakonec budou ZooSexuálové nutit, aby jsme souložili s jejich (nikoliv s mými) předky či zadky, tudíž s opicemi, neřku-li přímo s hovady a dobytkem.

77 warhammer warhammer | 17. dubna 2010 v 22:49 | Reagovat

Pro Jandíka:
Sorry, ale to jsem trochu nepochopil. Nikdy jsem si nevšiml, že by kdokoli z neheterosexuálů někoho nutil k něčemu... čemukoli.
Že jste nevznikl z opice? No, zrovna u vás bych o tom hodně pochyboval.

78 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 20. dubna 2010 v 14:40 | Reagovat

Warhammere, ještě toho moc a moc nechápeš, právě proto, že pocházíš z opice!

79 MUDr.REDSTAR MUDr.REDSTAR | E-mail | 20. května 2010 v 17:14 | Reagovat

[78]: MYSLÝM ZE SEŠ HORŠÍ NEŠ TA OPICE PŘČTISI BIBLI A PAK SATANSKOU BIBLI PAK LECOS POCHOPÍŠ   I..I

80 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 24. května 2010 v 15:02 | Reagovat

Kuš ty MUDře! Nauč se nejdříve Česky! Satana mám přečteného také a vidím mu hubou přímo až do zadku. Kolik Ti je, že poučuješ?

81 -- -- | 2. července 2010 v 8:55 | Reagovat

Jandík je psychycky narušená osoba, a nelze mu nic vyčítat, naopak by jsme si spíše měli stěžovat na orgány výkoné moci, které ho v důsledku vážného pochybení nevyhlásilo za nesvéprávného!

82 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 14. července 2010 v 7:01 | Reagovat

Kuš Ty psychiatrická brebto! Nechceš za to Tvoje moudro 30 Kč? Nebo jestli jsi JUDr nebo Magor, tak 1.000 Kč/hodinu?

83 Richard Richard | 23. července 2010 v 12:20 | Reagovat

Ty si ale dylino, jandiku, fakt dylino. ked som sa v polke diskusie dozvedel, ze si bol v bohniciach, predstav si, ze ma to vobec neprekvapilo. pises o chybach v materinskom jaziku a sam tam mas chyby. nemcina Ti tiez neide. zajimalo by ma tvoje vzdelanie, lebo ma nenapada skola, kde by ucili take sprostosti. vobec by ma neprekvapilo, keby som zistil, ze 16 rocny cihak ma vyssie dosiahnute vzdelanie

84 richard richard | 23. července 2010 v 12:38 | Reagovat

erratum: jazyk nemiesto jazik. krista boha, taka chyba, az sa hanbim

85 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 29. července 2010 v 9:07 | Reagovat

Cizinče, buď tak hodný a nepoučuj Čecha, který se gramatických chyb nedopuští, tak jako Ty!
Ano, byl jsem v Bohnicích, ale proti mé vůli, za použití násilí, které nemám rád. Jak vidíš, už v Bohnicích nejsem, podařilo se mi tam odtud dostat. V Bibli je psáno: Budete považováni za blázny, ale opak je pravdou. Blázni jsou nevěřící, sám to poznáš na vlastní duši po Tvé smrti.

86 Kamalanand Kamalanand | E-mail | Web | 3. září 2010 v 19:16 | Reagovat

Mílo, ty jsi fakt pořádněj magor, tebe si v těch Bohnicích měli nechat daleko déle!
A ti, které jsi vyhodil ze svého "MH-2007" si jistě hned šli hodit konopnou mašli, anebo konopného jointa! A určitě žádnému z tvých "satanistů" nechybí ten tvůj moonistickej pámbíček.
Suma sumárum jsi takovej šáhloun, že by ses i s tím svým "MH-2007" mohl dát klidně do TOP-09, anebo VV.

87 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | 7. září 2010 v 20:56 | Reagovat

Karle Černíku, už jsem se na Tebe a Tvůj Web kuknul. Ani se Ti nedivím, že jsi z těch klikiháků pořádný Mgr.

88 Léčebna Bohnice Léčebna Bohnice | 19. května 2011 v 16:54 | Reagovat

spolkni prášek, spolkni prášek!

89 Miloslav Jandík Miloslav Jandík | E-mail | Web | 10. června 2011 v 21:33 | Reagovat

Léčebno PLB, spolkni si ho sama, když jsi tam ještě! Já už tam dávno nejsem! Díky Bohu.

90 Standa Standa | Web | 16. května 2014 v 8:57 | Reagovat

;)

91 Alexandra Alexandra | Web | 16. května 2014 v 8:57 | Reagovat

Good

92 Michaylassulsila Michaylassulsila | E-mail | Web | 5. září 2017 v 18:34 | Reagovat

Best prices.<a href=http://wmplati.com/itm/grand-theft-auto-v-gta-5-pc-onlajn-garantija/1847398>Buy GTA 5</a> - http://wmplati.com

93 Michleldep Michleldep | E-mail | 11. září 2017 v 2:39 | Reagovat

Дома есть интернет, продайте часть своего трафика и получи деньги через 15 - 20 мин!<a href=http://link21.info/cyqfo>Подробнее....</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama